vrijdag 8 augustus 2014

Roos and Mara

Ik doe mee aan de Mara blog tour. Een uiterst leuk idee van Compagnie M. Je maakt je eigen versie van het Mara patroon en deelt dit met de wereld. En als je geluk hebt win je misschien ook nog een mooie prijs.
Voor deze Mara dacht ik 1 van mijn kringloopvondsten boven te halen. Een bruin stofje van 4 meter voor 2 euro en een tafellakentje van 0.50 euro. Ja, ik vind het extra leuk als ik schatten vind voor weinig geld (het biaislint en de knopen zijn dus het duurste).
Ik koos voor een kleedje (en niet voor een bloesje zoals het patroon eigenlijk is) met 2 extra zakjes. Eentje binnenin met de contrasterende kleur en eentje bovenop.
 
 
 
 
Op ontdekking; Oooh hier zit een zakje verstopt











Wat heeft het dochtertje dat goed gedaan die eigenlijk helemaal geen zin had in een fotoshoot


 

 

3 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes: je dochtertje en de Mara. Zalig! M

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige Mara voor Roos, perfect zo uit een kringloopstofje. Dat maakt het nog specialer.

    BeantwoordenVerwijderen