maandag 6 oktober 2014

Matching outfit

Parent society zegt: "Matching outfits with your daughter is just the cutest. There is no band stronger than that of a mother to her child ... and what better way to express this than with mommy -daughter fashion."

Oké misschien net een tikkeltje overdreven maar Roos en ik zijn graag assorti.
 
Zij zegt: Oh mama wij zijn hetzelfde. Kijk jij bent zoals mij en ik zoals jij. Nu lijken we echt hard op elkaar. (Is dat niet stiekem waar elke mama een beetje van droomt, dat haar dochter op haar lijkt?)
Mijn mama hart smelt ... ik geniet ervan ... zolang ze nog een mini-me wil zijn.

 












Roos haar A-Lijn jurk:
Het patroon het kleedje tekende ik zelf. Helemaal niet zo moeilijk, gewoon overtekenen van een T-shirt en dan een A-lijn rok erbij tekenen.

Hier vind je ook gratis patronen voor een A-lijnjurkje in kleinere maten.

Mama haar rechte rok:
komt uit Mme Zsazsa's  'Allemaal rokjes boek'.

Van de voormalige buurman die in de Home Market werkte, kreeg ik deze (gordijnen) stof. Het is eens iets anders ...


 

1 opmerking:

  1. Oh! Que bonitos la falda y el vestido a conjunto!! Felicidades por un gran trabajo!!!
    Te dejo este enlace por si te interesa:

    http://diymiscosasdecasa.blogspot.com.es/2014/09/iniciativa-diy-kids.html

    BeantwoordenVerwijderen