vrijdag 31 oktober 2014

Oude Burda schatten

We schrijven mei 2006.
 

Acht jaar geleden naaide ik een vestje uit Burda.
Knipmode en Burda waren toen heilig, want veel meer patrooninspiratie hadden we toen nog niet.
Ik was toen zo fier op deze creatie, dat ik hem mooi inpakte en in een opbergdoos plaatste.  Om pas na 8 jaar opnieuw ontdekt te worden.
(En waarom deed ik dat? Wat dacht ik toen: 'te mooi om aan te doen', 'er zou maar iets mee moeten gebeuren'?).
Dat dat geen goed plan was, heb ik nu wel door. Maar ik heb geluk. Het vestje heeft iets tijdloos. Ook vandaag is hij nog helemaal oké. Hier is hij dan met 8 jaar vertraging.

 


 

 

 

 
 
Mag ik dan ook nog even fier zijn? Enthousiast doe ik mee aan Sew+show link party van StraightGrain. Een super initiatief om jouw blog kenbaar te maken aan de wereld en om zelf leuke andere blogs te ontdekken. La vie en Roos was de afgelopen party het meest aangeklikte idem. Niet alleen vind ik dit fantastisch, ook het patroon van de sunday picnic dress van Sewpony  is nu van mij (= dank je wel!)
 
 
                                              
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen