maandag 17 november 2014

Little autumn dress

 
 
Ik draag graag kleedjes. Liefst buik verstoppende, niet te kort-niet te lang, met de juiste pasvorm, in de juiste kleur ...  Ja, ze moeten aan mijn  lange lijst van eisen voldoen!
Ik dacht ik probeer het eens zelf. De Little-Black-Dress van La maison Victor, leek toch in de buurt te komen om te voldoen ... Met een elastiek in de taille (lees: goed voor het buik verstoppende deel). Lengte, tot net boven de knie, die ik in het echt toch nog net iets korter maakte. Het pofgedeelte van het kleedje baarde me wel wat zorgen maar bij het passen van het eindresultaat bleken dat zorgen voor niets. Ik heb gekozen om er maar een halve black dress van te maken, voor de rok gebruikte ik een bloemenstof die al enkele maanden op me aan het wachten was.

























3 opmerkingen: