maandag 8 december 2014

Pomponnenpoes

Ik volg mijn smaak en ideeën als ik stoffen en patronen uitkies. Ook als ik kleren maak voor de dochter zijn die naar mijn zin. Maar de dochter weet ook wat ze mooi vindt .... en dat is niet helemaal hetzelfde als mijn smaak.
Ik dacht, wel, Roos mag eens kiezen wat ze mooi vindt. Ik zette mijn ideeën, gedachten, vooroordelen aan de kant. Ook toen ze zei: mama, ik wil een poezenpels!
Deze pelsstof vond ik op het laatste stoffenspektakel. Het patroon is het Indiana vestje uit La Maison Victor.


Niet echt mijn smaak maar super snel klaar was deze poes, amper 5 euro gekost, ook Cisse was blij want het was weer tijd voor Pomponnenfabriek en mijn Roos straalde. Waarom doe ik dat niet vaker, de smaak van mijn kinderen volgen? Ja, omdat misschien 1 pomponnenpoes voldoende is. 


 
 
 















1 opmerking:

  1. Leuk vestje, staat ook hier nog op de planning, ze is er duidelijk heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen