maandag 9 februari 2015

Het leven is mooi ook zonder naaimachine

De afgelopen weken heb ik mijn naaimachine amper bekeken. Ik heb zo van die fases.
Naai-rust-fases. 
Mijn naaicreativiteit is gewoon even weg. Ik doe nog wel enkele pogingen maar al snel geef ik op. Neen, ik ben zo niet zoals zo vele hier, die de ene creatie na de andere maken weken, maanden, jaren na elkaar. Hoe doen jullie dat?
 
Ik had dus had even tijd voor een leven zonder naaimachine, best leuk.
 
 
Haken kon ik wel nog. 'Het ontstaan van iets dat op een vos moet lijken'.



Froe froe plezier




Sneeuwpret. Alle eer aan de papa en zoon, kus aan jullie 2!




Op aanraden van 'de' vriendin. Want ja, zij kent me.
Als je klaar bent voor een paar spiegels van het leven. Hilarisch grappig (lees: luidop lachen) om een paar minuten later te huilen (lees: als een emotioneel gestoorde). Een aanrader, dit boek, waar de ene geniale oneliner de andere zo vlot opvolgt.




Het genieten van kringloopvondsten.


Maar dan vorige week vrijdag vond ik mijn zin om te naaien terug.
Benieuwd door welk project? Misschien wel met tutorial? Ik hou jullie op de hoogte!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen