maandag 23 februari 2015

Thank you Sewpony: A sunday picnic dress on a sunday with a pony

 

 

 

 
Ik denk dat ik een gewoontedier ben. Ben ik in de stoffenwinkel dan zullen mijn ogen me de weg tonen naar steeds dezelfde soort stoffen, motieven, patronen ...
Oker was nog nooit mijn keuze. Niet in mijn kleerkast te vinden noch in die van de kinderen ...
Hoe kan dat? Een zonde, graag  geef ik de schuld aan het gewoontedier dat ik ben.
 
 
Met  deze Sunday picnic dress (dat ik kreeg door  dit poezenkleedje) van Sewpony, maak ik mijn okerschuld toch een beetje goed.
 
Oh ja zo vreemd toch ... want nu lijk ik overal oker te zien ...

 



 

 

 

 

5 opmerkingen:

  1. Oker is helemaal hip! Leuke zo die uni kleuren gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I hope you liked the pattern. It looks quite big on your daughter. Perhaps a size down would be a better fit:))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes, absolutely ... But this way she can wear it longer :-)

      Verwijderen
  3. Ik vind jouw creaties zo leuk dat ik je zonet heb genomineerd voor de Liebster Award! Wil je weten wat dit inhoudt, ga dan eens kijken op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie combinatie van kleuren en leuk patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen