maandag 16 maart 2015

Mijn breiende zoon



Nog snel een muts want het breiseizoen is bijna afgelopen. De lentekleedjes enz  staan helemaal klaar om het over te nemen.
Deze muts is de meest speciale, gemaakt door mijn jongensheld van 8 jaar. Fier dat ik ben, fier dat hij is.
Het haken, het gewoon breien, het lukte hem niet zo goed. Het ringbreien kwam als 'de' uitvinding. Gemakkelijk en snel resultaat.
Oh ja, kennen jullie dit handige ponponhulpmiddeltje al? Ook een aanrader.





Zo spenderen wij gezellig onze avonden. Cisse met zijn breiring, ik zet me flink achter mijn lange termijn project de Zoë vest uit de laatste La maison.
Toen hij baby was vroeg ik me af wat voor iemand hij zou worden en voor iemand juist niet. Nu ... geniet ik van wie hij is om wie hij is.
Kus x (ook aan de andere helden, want die zijn ook prachtig!)





En lieve Roos is helemaal in de ban van de jeugdboekenweek.

1 opmerking:

  1. Ok, overal ooooh zeggen is er over :-) maar ik wil wel graag :-) Echt een superleuke blog! Echt helemaal jij... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen