maandag 30 maart 2015

Van hier tot aan de planeten en terug ...

 
 
 
 
 
Mama en zoon gingen samen op pad naar het Stoffenspektakel. Hij koos er zelf 2 prachtige stofjes. Een groen-blauw katoentje en een planetenstof van Bambiblauw. Ik maakte er een Theo van.
Ik twijfelde of er iemand eigenlijk nog wel een boodschap heeft aan een zoveelste Theo maar ik maakte hem voor Cisse, voor hem maakt het wel uit, dus ik toon het je graag.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja Cisse, je hebt je snoepje verdiend. Of dacht je dat ze steeds zomaar super enthousiast poseerde voor foto's :-).
Ja Roos, er is geen liever konijn als jij!
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Knap! Uiteraard mag die getoond worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk die laatste twee fotos met tekst en Theo's zie ik graag hoor, ik ben juist bezig met mijn eerste. Ik vind je Theo erg mooi en voor mij heel interessant om nu contrasterende binnenkant te zien! Leuk idee voor mijn volgende :)

    BeantwoordenVerwijderen