vrijdag 29 mei 2015

Haar poezenkleed ...


Op de valreep kocht ik me de april-mei editie van Knippie. Thema 'dierenpret', met in de hoofdrol 'de poes'.   Hoe kan het ook anders, als NR 1 poezengezin, ben ik meteen super enthousiast begonnen aan (nog maar) een poezenkleed voor Roos.
 
  ... kijk nu eens hoe schattig! (Ja een mama mag dat altijd zelf zeggen over haar dochter :-)



De stof kocht ik vorige zomer bij Isabo, (een oh zo mooie zelfgemaakte hoedenwinkel). Blinde rits en knopen bij Veritas.








Ken je dit leuk poezenstofje nog?  
Ik maakte er vorig jaar het eerste poezenkleed mee.


Knippie april-mei                                                     Kitchy cat dress van  Roos
 
Ook de baby zal een kleine poes worden, met mij als mama ... de Hema hangt er vol van: joepie!


5 opmerkingen:

  1. Wauw! Echt een heel leuk kleedje.

    Creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super! Echt echt super! Ik ben fan :-) Ook van de Veritas...hihi :-)

    BeantwoordenVerwijderen