woensdag 2 september 2015

Ella elle l'a

 
 
Ze hoort bij ons gezin ... ze moest er gewoon nog bij om ons compleet te maken.
Zo mooi dat ze is.
 
Ella elle l'a ... ja, ze heeft het ... helemaal
 








Na een lang nadenkproces over het geboortekaartje met bijpassend doopsuiker is het dit geworden. Ik vond mijn inspiratie bij Hexagoon (wie het daar niet vindt, zal het nooit vinden), zo ongeveer toch het meest magische winkeltje van België. Zo gelukkig dat ik word van daar rond te snuffelen. Bijna zou ik nog een baby willen om me nog eens te kunnen  laten gaan ...
Een reflectie van mij moest er toch ook een beetje inzitten ... Ik pakte 1 grote en een paar kleine manden in, met roos met witte bolletjes stof (assorti met het kaartje). Een grote roze strik maakt het toch wat meer af. De manden zijn gevuld met kleine gestikte zakjes met haar gestempelde naam erop.



3 soorten papier voor het kaartje, stempels, inkt voor op stof: Hexagoon - Leuven
Roze stof: Kwantum
Grote mand: cadeautje
Kleine mandjes: vondst in de kringloopwinkel





2 opmerkingen: