vrijdag 15 januari 2016

Panda zussen




 



Mijn tricot - overlock liefde gaat maar verder … oh zo leuk, makkelijk en snel.
Ik maakte van de 2 zusjes 2 matching panda’s. Ik vind ze overschattig zo assorti.
x


Baby Ella draagt een kleedje een broekje met mijn zelfgemaakt patroon dat u hier al kon zien.
Roos draagt de Bonita jurk van La maison Victor. Die ik ook al eerder maakte, kijk maar eens hier. De panda’s kregen wel zakjes zoals het patroon voorziet.
x
 
Ik weet het … de kleedjes hebben een hoog pyama gehalte … (Met tricot heb je dat risico  nu eenmaal). Voor een baby maakt dat niet uit :-) maar Roos in pyama naar school laten gaan is toch niet de bedoeling. Maar hihihi ik ga het toch eens proberen :-)
 
x











 
 









Patroon: eigen patroon en Bonita jurk LMV
Stof: De Stoffenkamer
x






7 opmerkingen:

  1. Panda-stofjes zijn übercute en de twinning-versie van jouw jurkjes des te meer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. De eerste twinning en er gaan er nog veel volgen denk ik :-)

      Verwijderen
  2. heel leuk! doe ze er eens een zwart vestje op aan, misschien is het pyjamagehalte dan al stukken minder

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een geweldig idee, dat ga ik zeker eens uitproberen

      Verwijderen