vrijdag 29 januari 2016

Sienna


Mijn oudste dochter .. een Roos van een meisje ... al 6 jaar ken ik ze ... en nog steeds krijg ik geen hoogte van haar. Oh ze is zo anders, zo apart, zo onvoorspelbaar ... zo bijzonder. Ze is soms moeilijk te begrijpen, zo lief en dan plots weer zo opstandig. Soms  zelfstandig en soms kruipt ze bij me als een knuffeldier. Haar humor kent geen grenzen, haar timing van opmerkingen  is subliem. Tactvol kan ik haar niet noemen, maar ze is wel helemaal zichzelf. Een meisje-meisje is ze niet, al ziet er er wel zo uit. Ze klimt liever in bomen als in jurkjes voor mij te poseren. Haar mondje staat niet stil, echt nooit ... ze doet haar ogen open en begint, altijd met een lach, aan haar babbeldag. Stil en rustig zie ik haar zelden ...
ze is een wilde ... mijn wilde Roos.
Ik vind ze prachtig.







Ik zou het nog bijna vergeten ... De SIENNA. 
Na al dat zwart-wit van de afgelopen tijd wou ik nog eens wat kleur. Ik maakte een Sienna - La maison victor. Zo hier en daar zag ik al eens eentje voorbijkomen op Instagram. Ik vind het een vreemd patroon. Soms valt het precies super mooi, soms heb ik mijn bedenkingen.
Misschien vind ik de Sienna iets te breed vallen voor Roos. Maar zij vindt hem heerlijk zitten.
Dus zijn we blij! Begin deze week kregen we een dag vol zon cadeau, de ideale moment om foto's te nemen. Oh dat het maar snel terug zomer is.







xxx





xxx







xxx





xxx





xxx


Patroon: Sienna - La maison victor
Stof: Stoffenspektakel
Zwart lint: Veritas

xxx

12 opmerkingen:

  1. Mooi, grappig, lief, uniek Roosje! 1 uit de duizend! ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige beschrijving van je dochter! Ik heb zo'n beetje hetzelfde gevoel bij die Sienna, maar deze versie vind ik heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik schrijf het op voor haar ... voor later ... :-).

      Verwijderen
  3. De achterkant is het mooiste van dit jurkje met die strik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke meid, lijkt me dat!!!

    Heel leuke foto's van een prachtige dochter in een mooie jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind deze alvast heel mooi, met een perfecte tint van roze. En hartjes voor wilde Roos!

    BeantwoordenVerwijderen