maandag 22 februari 2016

Een hoodie voor jongensheld




Misschien is het je al opgevallen ... als je hier af en toe meeleest ... dat ik in mijn verhalen mijn kinderen graag omschrijf.

Want ik ben bang om te vergeten ... de tijd haalt me in ... ik wil die momenten vasthouden.
Baby Ella groeit als kool. Ja, zo zeggen ze dat. Maar zo is het ook ... ze begint er door de heerlijke papjes ook bijna uit te zien als een kool (hihihi, sorry Ella, dat mag mama niet zeggen :-).
Ze kan bijna alleen zitten, de interactie wordt groter met  de dag en dan vragen Cisse  en Roos:  Mama kon ik dat ook? Wat deed ik allemaal? Hoe was ik als baby? Sommige dingen weet ik nog ... maar oooh ik ben zoveel vergeten.
 

Daarom is deze blog er ... de kleren die maak zijn een kapstok voor al die mooie momenten ik met mijn helden beleef. Fragmenten voor later, die ik anders vergeet ...
 







Je ziet hier ook een kaptrui voor Cisse. (Trouwens net 9 jaar geworden xxx)
Ik gebruikte hetzelfde patroon als voor Roos, dat je eerder kon lezen, wel een maatje groter. Het is een sweaterstof van Chat Chocolat. Ja, een prachtige stof van een even prachtige kwaliteit.
Op een uurtje was hij in elkaar gezet met de overlock (nog steeds grote liefde). Ik las ook nog een leuke tip bij haar . De naden nadien nog even doorstikken, dat geeft een heel mooi afgewerkt resultaat. Dat ga ik de volgende keer zeker eens uitproberen.









Patroon: Stof voor durf-het-zelvers
Stof: Chat Chocolat

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi! ♡ voor oker! Staat hem lekker stoer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Altijd fijn zo'n comfortabele trui. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie stof, super mooie trui, super mooie zoon! Herinneringen ophalen, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen