dinsdag 8 maart 2016

Grace en Lila - Minne en Ella


Een Gracejurk maken ... dat wou ik al vanaf het ogenblik dat ik wist dat mini een meisje was. Een klein beetje later :-), veel later  ... is ze er dan toch:







Gemaakt uit het oh zo mooie viscose-tricot stof van Strass. Wel een niet zo makkelijk te stikken-overlocken stof .. het valt zo soepel en licht, dat het heel de tijd weg wil glippen ..... maar wat het dan wel weer zalig moet maken om te dragen ...









Cutie pie vindt het precies ook niet erg om te dragen ...
Ooh ik loop over van liefde ... nog steeds ... x







Deze toonde ik u ook nog niet ....





Allotte stoffen gaf deze stof weg en ik was de gelukkige...dank je wel, maal duizend ...



Ik maakte er voor Minne een Liladress met veel strikjes van ... Minne is de coole dochter van 'de' vriendin die van bloemetjeskleedjes en strikjes houdt x

 

Patronen: Gracejurk van Emma&Mona en Liladress van Compagnie M en Lily&woody.

Stof: Mondepot en Allotte
Fournituren: Veritas
Modellen Ella en Minne (Kus kus)

 

15 opmerkingen:

  1. ♥ voor die overdosis schattigheid ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk dat je gewonnen stofje ook echt een Lila is geworden. Heel mooi allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blijft een mooi kleedje en een leuk patroon om te maken

      Verwijderen
  3. Allebei prachtig!!! En ik smelt helemaal bij die foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Dank je wel, leuk om te horen van zo een expert :-)

      Verwijderen
  5. Oh, wat een mooie Grace jurkjes! Ze zien er echt zalig uit!

    BeantwoordenVerwijderen