vrijdag 25 maart 2016

Isa rokje: de snelle projecten van een #spitsuurmama

Dit Isarokje is je misschien ontgaan uit de editie van januari-februari 2015 van  La maison Victor?




Ben je opzoek naar een zeer snel klaar projectje, instant voldoening en een mooi resultaat?
Check gevonden!
Echt, gemakkelijker kan niet.

Mijn model, de dochter, heeft ondertussen een duidelijke mening over hoe foto's moeten genomen worden.



Ze heeft een worm gevonden, yes




 
 
Ik blijf ‘twinning’ van de zusjes zo leuk vinden. En eigenlijk wil ik ook graag eens mee twinnen. Waarschijnlijk is dat erover , maar zo en dan mag dat toch wel eens  ;-).

XXX

Patroon: Isarokje LMV
Stof: Chat Chocolat - Mondepot
Fournituren: Veritas

 





4 opmerkingen:

  1. Mooi! En "thrinning" is gewoon nog meer plezier dan twinning, doen dus!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thrinning :-) dat is nu toch echt een fantastisch woord:-)

      Verwijderen
  2. Dat patroontje heb ik precies over hetvhoofd gezien want ik ben helemaal pro snel klaar projectjes. Het is echt een tof mooi rokje

    BeantwoordenVerwijderen