zondag 3 april 2016

Blogtour: Eryn's dresses - Garden Party Dress






Zij deed het! Ze tekende zelf een patroon, een zomerkleedje voor haar dochter Eryn. Ze organiseerde een hele testronde, met maar liefst 50 testers (joepie, waarvan ik er dus ook 1tje was). Ze werkte er hard aan en Eryns dress is nu te koop in haar eigen webshop! Ik denk dat ze het zelf nog niet zo goed beseft. En dat maakt Ann  juist zo sympathiek.

Veel heen en weer gemail tijdens het testen maar deze super lieve woorden van Ann wil ik jullie graag meegeven:

"Ik wens jullie allemaal heel veel succes in alles wat jullie zelf nog willen ondernemen. Aan de twijfelaars wil ik meegeven, gewoon DOEN! Je krijgt er zoveel voor terug."

Ja, ik heb bewondering voor mensen die ondernemen, die hun dromen achter na gaan ... die als ze oud zijn,  in de schommelstoel zittend naast  de open haard, terugkijkend op hun leven en dan  denken: ik heb er alles uit gehaald :-).








Maar terug naar Eryns Garden Summer Dress, want daar gaat het over!
De zon is er al een beetje en oh ja, het perfecte patroon voor een ideaal zomerkleedje ook:

Een digitaal patroon van maat 2 tot en met 10 jaar. In 2 versies en met enkele leuke opties.

Het kleedje kreeg 2 zakjes en een strik op de rug, 1 van de opties die je kan kiezen.
Ik gaf het bovenstuk 'twisted tucks' naar een idee van StraightGrain. Hier is een mooie tutorial te vinden als je deze ook graag eens wil proberen.


Dit gewoontedier kiest vaak in dezelfde stijl, soort stof ... dat wou ik doorbreken en koos voor een gele ruitjes stof van Mondepot in combinatie met een zachte roos-oranje driehoekstofje van de Veritas.
























Zin om nog testers aan het werk te zien?
En dan hup hup naar die pracht van een webshop.



Eryn's dresses Garden Party Dress Digitaal patroon Lieveke en zus

20 opmerkingen:

  1. Prachtige jurk en jouw versie is super!!

    En dat zijn heel wijze woorden, en het klopt... ik hoop het ooit op een dag te durven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gave versie, ik hou ervan als mensen hun eigen ding toevoegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi vind ik jouw versie, met dat extra'tje aan het voorpand.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige versie.
    Jij kunt goed schrijven: zalig om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor iemand met een vorm van dyslexie is dat ongeveer het mooiste compliment ooit xxx

      Verwijderen
  7. Waauuuuw, echt keitof zeg, zo leuk met die accentjes op voorpand en in de linten en strik, echt heel leuk gedaan en origineel!! En wat een schattige foto's, zeker die zoen! :-)
    (Http://lilliepawillie.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Reacties
    1. Dank je wel :-) ... het gaat veel gedragen worden

      Verwijderen