maandag 25 april 2016

Pippa pants: de snelle projecten van een #spitsuurmama





Ik heb een oog voor snel-klaar-projecten:
 het (gratis)patroon van de  Pippa pants van Emmaenmona zag ik dan ook meteen.
Echt waar, sneller en gemakkelijker kan bijna niet: 1 patroondeel, 2 stofdelen.
Ik kocht 2 fel gele sponsen handdoeken in de Zeeman, daarmee ook 1 van de goedkoopste projecten ooit.
1 uur, ik lieg niet, slechts 1 uurtje heb je nodig om dit super broekje in elkaar te steken.
Wij zijn hier nogal fan van die sponskes.
 
 






 

Ik maakte ook een Pippa uit een restje katoen, dat ik lang, lang geleden won bij een giveaway van haar. Slechts 40 cm heb je nodig. Ideaal om restjesstof mee te verwerken.



Geen dochters in jouw huis? Tamara toont je een leuke jongensversie.
 
 En zo komen we weer dichter bij de zomer. Wij doen ons best, nu het weer nog.

 
Patroon: Pippa pants van Emmaenmona
 
Stof: Zeeman en cadeautje :-)

3 opmerkingen:

  1. heel leuk!! ik ben in nood aan shortjes, dus deze en een patroontje dat ik net ontdekte via mamadammeke staan hier zeker op de naailijst! al is die redelijk lang tegenwoordig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Ik ben ook altijd te vinden voor snel-klaar-projectjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan! Heerlijk snel projectje he!!

    En *kus* voor de vermelding ;)

    BeantwoordenVerwijderen