maandag 27 juni 2016

Mama liefde in een Aster

 
 
Het allerleukste aan een blog hebben, zijn 'de foto's'.
Je neemt de tijd om foto's te nemen, de mooiste er uit te kiezen en te bewerken. Ik zou al die moeite niet doen zonder zelfgemaakte kleren en een blog.
 
Vandaag zie je mij eens, samen met mijn meisjes. Ik heb de beste foto's gekozen uit duizenden want het was niet eenvoudig. Dank u aan de fotograaf, de jongen die zoveel tijd doorbrengt met deze 3 meisjes (en niet gek wordt van ons, of misschien een beetje), de grote broer dus.
 
Mijn liefde voor de stoffen van Chat Chocolat tonen zich deze keer in een Aster, een babylegging en de Isarok (die je hier al eerder kon spotten).
3 hele leuke patronen, die snel klaar zijn want zo heb ik het graag. Wel even de tip meegeven, ga je ook een Aster maken? Dan denk ik dat je hem best 10 cm langer maakt.
 
xxx

 








 













16 opmerkingen:

  1. Fantastisch mooie foto's! En je creaties ook natuurlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap het helemaal. En die foto's, ze zijn hemels. Leve de naaisels en de blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe mooi! Helemaal herkenbaar wat je zegt over de foto's, ik vind het nog altijd jammer dat ik niet meer foto's nam toen ik deze hobby nog niet had!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Foto's zijn de max he! Leuk om zo terug te gaan kijken vind ik :-) Geweldige foto's & naaisels!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige foto's inderdaad!!! zoooooo mooi!! en mooie kleren ook, echt prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super! De foto's zijn idd prachtig!!

    Ik maakte de Aster ook met Chat Chocolat stof, maar andere ;) Al gemaakt vlak na het boekje in de brievenbus lag, maar nog niet op de blog geraakt :/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super foto's! fantastisch hé, dat je dankzij je blog een leuke foto dagboek krijgt! Ik zou anders ook niet zoveel moeite doen.
    Je fotograaf heeft het super goed gedaan trouwens!
    Leuk truitje ook, ik maakte hem ook en vind hem een beetje te kort. Verlengen is een goede tip! 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super foto's! fantastisch hé, dat je dankzij je blog een leuke foto dagboek krijgt! Ik zou anders ook niet zoveel moeite doen.
    Je fotograaf heeft het super goed gedaan trouwens!
    Leuk truitje ook, ik maakte hem ook en vind hem een beetje te kort. Verlengen is een goede tip! 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Via je foto in de laatste LMV kwam ik hier op je blog terecht. Wauw! Heel mooie versie van de Aster. En zo gezellig, allemaal in dezelfde stof en assorti :-) Ik ga hier nog vaak komen kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke foto's en hele mooie creaties. Je aster trui is prachtig! Mijn vorig exemplaar is in de vuilnisbak belandt maar misschien moet ik toch nog maar eens een poging doen...

    BeantwoordenVerwijderen