dinsdag 19 juli 2016

Roos in een Strass-kleedje zoals zij dat wil





Ze weet heel goed wat ze wil in het leven. En nu ook in wat ze wil aandoen en wat mama moet maken. Als ze klein zijn heb je nog het volledige alleenrecht in  het kiezen van kleren voor je kinderen maar nu ze groter worden hebben ze ook een mening.
Ik vroeg haar wat voor een kleedje ze wou.
Geïnspireerd door haar pyjama-periode zei ze: iets zacht, het moet lekker zitten, lang genoeg in lengte zodat ik bij het zitten mijn knieën (en dus eigenlijk haar 2 benen) er in kan zetten.

Een pyjama voor overdag dat toch geen pyjama is.
 
En zo is er weer een verhaal van ons 2 ontstaan, ooh wij hebben plezier samen.

Deze foto heeft geen bewerking noch filter gehad. Fel hé




























Patroon: Eigen patroontje op gevoel
Stof: Strass (Voor haar zus maakte ik dit kleedje uit een mooi Strass-stofje).

9 opmerkingen:

  1. Speciaal voor Roos: wat ben je toch een mooie meid in een super mooi kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke post, een tof kleuterproof jurkje, en ooooh, wat een prachtige dochter!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! en af en toe wat inspraak moet zeker kunnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och, zo fijn om in te spelen, zeker wel blogwaardig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi toch!! Zeker de moeite om te tonen op je blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk... super dat je dit blogt want ik vind het een gezellige jurk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze krijgen al snel een eigen willetje he :-).
    Ik vind het resultaat heel mooi geworden en de foto's ook!
    Roos straalt in haar jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze is inderdaad een blogpost waard! Zo stralen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och, het leven zoals het is, niets mis mee. En ze staat er zo leuk mee! Ik naaide onlangs een piraten t-shirt met doodskoppen op :-) Komt ook nog wel op de blog, als die het Chirokamp overleeft tenminste :-)

    BeantwoordenVerwijderen