dinsdag 23 augustus 2016

Een short voor kleine billetjes: gratis patroon!




Enkele weken geleden postte Anske van Stoffenspulletjes een super leuk gratis patroon van een (sponsen) broekje.
Smelten van schattigheid, deed ik, bij het zien van die lieve babybilletjes in spons. (Haar schattig zoontje zit er misschien ook wel voor iets tussen)
 Ella haar billen passen niet meer in een maatje 68/74. Heel blij was ik, dat ik voor haar het patroon in een maatje  groter mocht testen.

 

Onze mini samenwerking, was een hele fijne weg, met  als resultaat dit mega cute broekje:






Ze geven mooi weer de volgende dagen, zo een broekje zit in een huppie in elkaar, dus snel snel naar het patroon, dat je bij Anske vindt.

Denk je net als ik, dat sponsen stofje wil ik graag hebben? Je kan ze vinden bij sweej-ke.
En ondertussen kijk ik al uit naar de volgende samenwerking :-) x







Toch leuk hé, dat zij dit patroon met ons wil delen!






5 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Is dus een patroon dat ik moet onthouden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Is dus een patroon dat ik moet onthouden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sponsen broekjes het blijft dé uitvinding voor schattige (baby)billetjes. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super tof berichtje! 😀 nog eens merci voor alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super tof berichtje! 😀 nog eens merci voor alles!

    BeantwoordenVerwijderen