dinsdag 2 augustus 2016

Urban style!


Urbanstyle van EvaMaria liet ik aan me voorbij gaan. Logisch toch? Een boek vol patronen voor tieners. Wat kan ik daar mee doen?
Maar zij liet me anders zien. Ze maakt de ene Awesome Oslo en Stockholm Style na de andere die ik zo mooi vind.
Euhm … zouden daar dan toch patronen in staan waar ik mee wegkom als 35-jarige?
Ja, naast de maten van tieners is er ook nog een S en M en yes ik pas nog in de M (smiley).
Niet alle patronen zijn geschikt voor het iets oudere meisje, maar toch wel heel wat.
Ik maakte een Signapore Soul en de Florence flair.

Aangezien ik patronen van Eva maakte ga ik haar ook even bloggewijs nadoen en vandaag  zijn het foto's zonder gezicht :-).

 
In die 13 jaar dat ik stik en naai is deze Signapore Soul echt waar het kleedje waar ik me instant het gelukkigste invoel. Misschien niet het technisch moeilijkste maar de pasvorm zit mij ideaal.

Dit jeansachtig tricot stofje had ik voor de dochter gekocht maar hihihi blij dat ik die even heb gestolen.

Die Florence flair is wel een ander verhaal, ik weet eigenlijk niet zo goed hoe je dat moet aandoen.

Moet je de elastiek op je heupen dragen? Of

draag je deze beter in je taille en voel je je een beetje ongemakkelijk?
De zomer is nog niet voorbij dus heb ik nog wat uitprobeer-tijd.






Signapore Soul
Patroon: By Eva Maria
Stof: Jongenstoch
 
Florence flair
Patroon: By Eva Maria
Stof: Stof op Zolder



 (Dank u Sarah om me te laten inzien dat het niet logisch gedacht was van mij en dat Urbanstyle echt een pareltje is,  dank u Eva voor dit mooie boek ).

 

9 opmerkingen:

  1. Oh zo lief, topper van een boek he ! Supermooie dingen heb je gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie stuks!
    Het kleedje staat je inderdaad super! De rok is helemaal mijn ding.
    Ik kocht het boek ook niet omdat ik in de veronderstelling was dat het enkel voor tieners was.
    Ondertussen staat het hoog op mijn lijstje, bedankt voor de inspiratie :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super creaties. Ik heb het boek hier ook liggen en moet er dringend eens mee aan de slag! Op de foto's vind ik de rok super bij jou! Dus zeker dragen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allebei heel schoon zeg!!! Staan je beiden goed! Ik heb het boek ook liggen, voor mezelf, maar kwam nog niet tot het maken van iets... Nochtans idd al veel exemplaren gezien die de max zijn voor volwassenen! Zoals deze dus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook fan, van het boek én van jouw naaisels! De Singapore Soul probeerde ik nog niet, maar ziet er erg goed uit! Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi, die Singapore staat je inderdaad fantastisch! En wat de Florence betreft: ik draag dat toch liever wat meer op de heupen, dat zit mij comfortabeler. (Ik deel je creaties graag op mijn FB-pagina als dat goed is.)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi!! dat jurkje vind ik echt heerlijk staan bij jou!

    Ik heb het het boek ook gekocht, maar het is er nog niet van gekomen om er iets uit te maken terwijl er eigenlijk een heleboel dingen in staan die me liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk seg! Ik vind ze beide even goed staan.
    Ik zou het trouwens op de heupen dragen. Vind ik beter zitten.

    BeantwoordenVerwijderen