donderdag 20 oktober 2016

Zeemeisje x Baba-babywear

 
Een herfstdip is zich ernstig aan het nestelen in mij.
Erover klagen wil ik hier niet .... neen ik ga gezellig nagenieten van de zomer die voorbij is en uitkijken naar de volgende zomervakantie (die is er al bijna, euhmm).
Ik kan blijven kijken naar mijn Roos in haar Baba kleedje. Een  eenvoudig patroon dat ik zelf tekende. Ondertussen al in verschillende maten (snel toon ik je de mini versie ervan).
 
 















 
 
 
 
Stof: Baba-babywear
Tricot Rose, de zachte en beste kwaliteitsstof waar ik ooit mee werkte.
Patroon: Zelf gemaakt
 
xxx

8 opmerkingen:

  1. Waw, wat een heerlijke shoot. Een mens zou instant die grauwe lucht van vandaag vergeten. Dank je daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw, zalig stofje! Zou het zo voor mezelf willen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo!!! En wat een super idee om nog zo na te genieten van de zomer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Perfect zo'n eenvoudig patroon bij zo'n mooi stofje! En echt, ik voel die zonnestralen door mijn scherm heen door deze zalige foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan er ook naar blijven kijken! Eenvoudig maar megamooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap. Ziet me er een zalig patroon uit. Mag je serieus fier op zijn!!!!

    BeantwoordenVerwijderen