zaterdag 4 februari 2017

Norah'dresses

Vorig jaar tekende Ann, van lievekeenzus deze mooie Eryn’s Dresses, een vrolijke zomerjurk die een tikkeltje romantisch is maar ook opvalt door haar speelse accenten …. In al die elementen herken je misschien ook wel haar jongste dochter?



Ann heeft 2 dochters …. En dat is goed nieuws voor ons …. Want die tweede dochter inspireerde haar ook, met als eindresultaat een nieuw super patroon. Helemaal Lievekeenzus en toch helemaal anders.




Norah's dresses - Junior high dress

Stoer maar girly, tikje retro klassiek, lekker alternatief en toch helemaal in.





 

 

Norah dresses is een tienerjurk in maatje 10,12,14,S en M. Een iets wijder model, met speciale nepen en heeeel veel opties. Je kan kiezen voor een ronde kraag, v-hals, met mouwen of zonder .... Maar deze Norah springt er toch wel wat tussenuit door haar zeer bijzonder rugpand.

Je kan Norah ook helemaal zonder opties maken, net zoals ik, die uit een mega naaidip tracht te komen, vanwaar die dip opeens komt geen idee, maar hij is hardnekkig ;-).
Ik maakte de optie met het gewone rugpand en met korte mouwen (kort, omdat ik die nog maar net uit mijn stof kreeg ;-). Norah is een goedzittend kleedje, voor alle gelegenheden. Het stofje dat ik een tijdje geleden kocht bij Mondepot is er trouwens gewoon voor gemaakt.



Proficiat Ann, met je nieuwe patroon en heel mooie nieuwe website x.










Vanaf vandaag te koop!
en met de code TOUR krijgt je bovendien
tijdelijk 5% korting op je ganse bestelling ;-)

BLOGTOUR 2017 februari 1 - 9 

Volg Lieveke en zus op social media 

   

9 opmerkingen:

  1. Heel mooi!! Staat je knap!
    Tip: stofje best binnenstebuiten en eens met azijn wassen. Ik had een rok in die stof uit de kledingcollectie gekocht en als ik die nu naast mijn lap stof van bij Mondepot zie liggen, dan is die toch echt wel hard afgegaan. Ik was nochtans met dreft - veilig voor kleuren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, staat je supergoed! En zalig stofje, inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat je prachtig. En ik ben ook verliefd op je stofje. In de winkel zou ik dit zo kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat je prachtig. En ik ben ook verliefd op je stofje. In de winkel zou ik dit zo kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een pareltje! De jurk staat je super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk keihard 'naai eens wat meer voor jezelf', je doet dat zo goed en het is zo schoon!
    En die naaidip, dat gaat vanzelf wel over, niet? x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi!
    Welke naaidip, je bent zo goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel erg mooi! een geslaagde jurk zeg!! en die naaidip, gek, ik heb het ook en ik lees het precies op superveel blogs! er moet iets in de lucht hangen of zo... ik duim dat het gauw weer overgaat! deze is alleszins een leuke start misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooooh, supermooi in dat stofje! De naaidip is bij mij al voorbij, maar die blogdip blijft hardnekkig hangen :-)

    BeantwoordenVerwijderen