vrijdag 9 juni 2017

Matching outfit matching minds





Ik kan het niet laten en zoals ik al eerder zei, zolang mijn meisjes niet klagen blijf ik extreem voor twinnen gaan ... en ik ging nog een stapje verder ... twinnen +1 :-).

Het boek van Eef, Matching outfit matching minds, met enkel patronen om te twinnen, ja dat lijkt gemaakt voor mij. Moest ik meer tijd hebben had ik het hele boek al meermaals gemaakt. Maar ooohh tijd! Kon ik dat maar kopen.
 De 'MOMM for the win contest' had ik nodig om eraan te beginnen. Tussen een communiefeest, veel te veel werken, een genaaid kind door lukte het me om de meisjes in een gehackte 'rechte jurk' te steken. 
Zo strak en weinig prints ben ik van mezelf eigenlijk niet gewoon :-). Maar het patroon vraagt wel een beetje om strakheid vind ik. En op de cover van haar boek toont Eef een prachtexemplaar van die rechte jurk, ook in een effen stof. De kraag van mijn jurk kreeg wel een speciaal detail cadeau. 

Zoon van 10 jaar was voor de gelegenheid fotograaf (Hij begint er zelf plezier aan te beleven en anders te gaan kijken om de foto mooi in beeld te krijgen. Hier ga ik nog blij om zijn).

Bij Eulalacestchic kan je eens gaan piepen naar al de deelnemers van de MOMM for the win contest'.









Patroon: rechte jurk - Momm - Eef Theys
Stof: een crèpegelukje op het Stoffenspektakel

Dank je wel Eef voor het organiseren van deze leuke wedstrijd, dankzij jou hebben we er weer een avontuurtje bij.


xxx


5 opmerkingen:

  1. Prachtige versies!
    Leuk de hals op die manier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje zijn jullie samen! Heel tof gedaan, die hals. En beterschap voor je kleine meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Plezant! Ik krijg spontaan goesting om zelf wat meer te gaan twinnen x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schoontjes! Super stijlvol in zo'n effen stofje.

    BeantwoordenVerwijderen