vrijdag 14 juli 2017

Pluk een Roos



Lang lang lang geleden tekende ik eens een jurkje/top voor Roos …. Ik prulde wat … maakte 1 exemplaar maar kreeg mijn gedachten toch niet juist weer op papier…. Het tekenpapier belandde ergens ver weg, waarschijnlijk in de vuilbak ;-).
Tijdens mijn deelname aan de Battle of the blogs … kwam mijn ideetje van dat lang lang geleden jurkje opeens terug. Ik wou voor de Battle of the blogs echt iets van mezelf maken … dus deze keer zette ik door.
Naaien is 1 ding, patronen maken iets helemaal anders ;-)
Uren tekende ik  … maakte ik grappige exemplaartjes uit stof … hertekende ik …. (dit proces x veel keer ;-) maar uiteindelijk lukte het me om het juiste te maken, zoals het in mijn hoofd zat.
2 dochters heb ik … de mini kreeg er ook eentje van mij … het lukte me om het patroon 2 maatjes kleiner te tekenen.
Het patroon wil ik graag delen met de wereld (want dat is toch juist zo leuk aan de naaiwereld hé)… maar daar heb ik een beetje hulp voor nodig.
Geen idee of die grotere maten ook oké zijn.
Ik ben zeker niet de patronenmaakster van de eeuw maar ik vind het wel eens een leuke afwisseling. Zo ben ik toch bezig met mijn passie ‘stoffen’, maar eens op een andere manier.
Ik heb ook een hele lieve vriendin en schoonzus die mee in dit avontuur stappen en dat is leuk!

 







Dit patroon zoekt dus enkele testers per maatje 92, 98, 104, 110, 116, 122, 128.
Wil je me graag helpen en heb je volgende week wat tijd, stuur dan een mailtje naar Roosenboele@gmail.com
Met de volgende gegevens
Naam,
E-mailadres,
Maatje dat je wil testen,
Borstomtrek, totale lengte, leeftijd van je modelletje ;-)
Ev. sociale media: naam facebook, instagram, blog.







Ik heb geen idee hoeveel mensen het leuk zouden vinden om mee te werken aan deze testronde …. Wat ik wel weet is  dat ik het overzichtelijk wil houden voor mezelf. Als je binnen het testschema past krijg je een mailtje. Krijg je geen mailtje, alvast sorry sorry (ik heb er nu al buikpijn van) maar geen nood binnenkort deel ik het met heel de wereld.

23 opmerkingen:

  1. Heel knap! Jammer dat mijn dochters niet meer in die maten passen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als het me lukt om deze maten te maken wil ik zeker nadenken om ze eventueel nog groter te tekenen. En dan ben je eerste om dat te weten ;-)

      Verwijderen
  2. O leuk!ik wil zeker mee testen maar heb het volgende week jammer genoeg heel druk. Of is je testperiode langer dan een week? Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Iris ... ik dacht aan deze week maar eigenlijk wil ik mezelf helemaal geen druk op leggen (al genoeg stress op het werk). Stuur me een mailtje en we zien wel ;-) x

      Verwijderen
  3. Oh! Wat een guitige dametjes passeren hier voor mijn oog zeg, fan van je hersenspinsels!
    Mijn hart hupte trouwens even op toen ik "128" las maar euh, helaas geen spetter tijd over volgende week x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind ze ook tof mijn dochters :-), guitig is een woord dat ik nog nooit gebruikte maar dat woord is precies uitgevonden voor hen, mijn guitige dochters :-) x

      Verwijderen
  4. Echt super, ik bezorg je nog de volledige gegevens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn kleinste pruts past wellicht in één van de maten, maar tis een heel smalleke...
    Wel pas terug thuis op 24 juli... is dat nog op tijd?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Patricia, ik dacht aan deze week ... maar ik wil geen druk of stress :-) ik zie wel maar we uitkomen. Ik heb je mailtje ontvangen!

      Verwijderen
  6. Supermooi! Ik maak daar volgende week met plezier tijd voor vrij! En ik vind hier ongetwijfeld ook wel ergens een stofje dat in aanmerking komt :-)
    De gegevens zitten in je mailbox!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leentje, je mail is nog niet aangekomen. Zeker dat je mijn zeer grappig emailadres (dat ik niet meer kan veranderen) juist hebt overgenomen? Roosenboele@gmail.com

      Verwijderen
  7. Wow Sara, zo leuk! Ik stuur je een mailtje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk en we vallen net binnen de maatjes! Ik meet straks mijn kapoen eens op.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heyhey maatje heb ik al gemaild ;-) want een super super tof jurkje topje. Helemaal mijn ding 😉 omtrek ben ik in mijn enthousiasme vergeten die stuur ik zodadelijk 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superlief jurkje! Vooral die in de witte stof vind ik prachtig! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zit aan zee - voor het eerst in jaren zonder naaimachine - maar wilde gewoon even vertellen dat ik het prachtig vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Charlotte (danslesnuages)16 juli 2017 om 19:38

    Oh heel mooi allemaal! Jammer dat mijn meisje nog te klein is, anders had ik graag willen testen. Volgende zomer ��

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig! Ik zie dit nu pas en ben HOPELOOS te laat. Anders had ik graag meegetest! Maar dan maak ik het gewoon achteraf zeker :)

    BeantwoordenVerwijderen