donderdag 10 augustus 2017

Blogtour - Pluk een Roos

Wat heb ik een geluk! Zoveel mooie PlukeenRoosjes werden er door de testers gemaakt. In alle mogelijke opties (die ik ook nog niet maakte), in tricot of katoen ... 
Het verhaal achter hun PlukeenRoosje kan je lezen op hun mooie blogs.
Ik toon ze je heel graag:
































En het is nog niet gedaan .... wij gaan nog even verder:

Woohoo by Davina – Lielebeesje – Fratsels – Tante Fee – Oekeboeleke – Bel’Etoile – Moonstar/Wondermirakel – Sew Blondes – Hutsepruts – Creative Catoo – Stoffenspulletjes – Van Leentje – Petite Bout de Chou



Wil jij ook graag een PlukeenRoosje maken: je kan het patroon HIER gratis vinden. 

xxx

6 opmerkingen:

  1. Wow wat weer veel mooie versies! Ik zou bijna toch nog een hoogzomer topje willen naaien... Terwijl ik in mijn hoofd met de herfst bezig ben al....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat weer hé ... ik was ook aan het denken om 1tje te maken met lange mouwen ;-)

      Verwijderen
  2. Stuk voor stuk prachtige creaties. Je mag super trots zijn op je patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, echt sjiek gedaan, dat patroon! Zo fijn om hier zoveel mooie exemplaren bij elkaar te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige versies van een superleuk patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen