dinsdag 22 augustus 2017

Nog een laatste keer ...

Nog een laatste keer ... een paar Roosjes ... 

Mijn 2 meisjes samen ... elk in  hun Roosje, eentje uit een ajourstof, te vinden bij Piekewieke. Deze keer geen lintje in de hals maar wel een elastiek (dat werkt ook prima).
Grote liefde voel ik voor de stoffen van Chatchocolat, een Roosje kon dan ook niet ontbreken in deze mooie abrikozen tricot (met gouden paspel).









Maar ook deze parels passeerde de afgelopen week ... 
















Tijd om even afscheid te nemen van al die Roosjes ... dank je wel aan mijn lieve testers voor het testen en de mooie verhalen op de vele blogs, dank je wel aan jullie lezers om te blijven volhouden doorheen deze zeer grote Roosjesspam ;-). 




xxx

9 opmerkingen:

  1. Zalige versie! Hoop dat we de volgende weken veel 'roosjes' zien opduiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het keer op keer, telkens weer - en ook deze 2 nieuwe exemplaren van jou! - prachtige Roosjes! Ik geraak er zeker niet op uitgekeken hoor. Enne... bij mij is er een blogpost op komst met (nog) 2 exemplaren van Roosjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee bloemen van dochters in een roosjesjurk! Ik droom weg bij het zien van jouw foto's <3

    BeantwoordenVerwijderen