donderdag 31 juli 2014

Monkey boy: aapjes voor mijn aapje

Ik geef het toe, zelden naai ik voor mijn zoon. Patronen voor kleedjes, rokjes, bloesjes voor het dochtertje zie je overal maar jongenspatronen zijn nu eenmaal minder snel te vinden. 
Met de wedstrijd van zonen 09 zag ik mijn kans om dat goed te maken. Eindelijk mooie jongenspatronen. Het opzet van de wedstrijd was heel simpel: Een item naaien met het Zonen 09 patroon Lars, Ole of Theo. Ik kon  niet kiezen tussen het hemdje (Theo) of de pull (Ole), dus maakte ik ze maar alle 2. Wat een plezier om te werken met deze patronen. Ze hebben elk een zeer gedetailleerde stap voor stap uitleg, oh ja zelfs met foto's. (Een verademing als je die veel te korte niet begrijpbare uitleg uit de Knipmode of Burda gewoon bent).
 
Het resultaat:
De fierste zoon van de wereld! Een leuke fotoshoot-uitstap met de kindjes! Een nieuw pulletje en hemdje voor de zoon!


Theo




 





 
 
 
 
 
Af! En de poes zag dat het goed was.
 
Ole
 
 
 
 
 
 
 
 







Stoffen: Ki&Ko
Drukknopen, knopen ... : Veritas
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten