vrijdag 29 augustus 2014

Sunny funny tiger


'De' modetrend van de afgelopen zomer was ongetwijfeld de losse broek met print!
Oei, ik  ben vergeten daar aan mee te doen.

Is het te laat om tijdens deze trieste regenmaand  augustus aan
de Sunny pants  van LMV te beginnen?

 Ik koos voor deze vreemde tijger als stof. 
 
Ik weet het: 'een leopard print' is niet makkelijk. De grens is dun tussen stijlvol en ja, je weet wel, iets minder stijlvol :-). Als je de gouden regel toepast, combineren met zwart dan vind ik mijn tijger geslaagd.


Deze sunny tijger was  dan ook nog eens ontzettend snel af. Een heel gemakkelijk patroon dat een heel gemakkelijk draagbare broek maakt.
Misschien te makkelijk ... Ik moet toegeven dat het comfort bij deze broek wel wint van het flatterende.


Maar mag het even? Mijn tijger zit goed!
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten